cleaning-fiesta.

Efter städning kommer fiesta.

Jag kan inte förstå detta. JAG HAR STÄDAT! Och inte lite heller. Två och en halv timme tog det. Är nog ett av mina livs största bedrifter. STOLT!

Men jag är fortfarande inte helt klar. Spindlarna och spindelväven i hallen måste också städas bort. Fast det går ju rätt fort. Bara de nu inte hoppar på mig så är jag cool(ing).
Måste fixa mig. Temat för kvällens fest är nämligen skoluniform. Jag har inte så mycket som verkligen funkar till "Skoluniform" men jag ska iallafall klä ut mig till en japansk pokemon-student. Precis som när jag gick i nian och tog spexfoto fast lite update. Hoho. Kommer bli awesome tror jag!

Dags för mig att gå nu. See you blogpogs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyssnar på massa låtar som påminner om dig, förlåt om jag var painintheass när du var hemma.

Antar att jag alltid kommer att sakna dig när du inte är hemma. :)

2010-01-10 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0