LDMG = Paradise Hotel?

Paradise hotel feat. LDMG



Jag måste erkänna. Att titta på Paradise Hotel är inte hippt eller coolt! MEN det är fanemej beroende framkallande, haha. Tyvärr!

Och ikväll åkte majoriteten av svenska folkets favorit ut. CIMON! Den enda som faktiskt spelade spelet i denna såpa! Nu när min självklara favorit åkt ut så kan jag gå vidare och berätta varför jag gör en liknelse mellan min skola och Paradise Hotel.

JO, såhär ligger det till. Min skola är verkligen hur bra som helst och jag trivs ,som folk redan vet, som fisken i vattnet. Men det finns alltid en baksida av det hela och det är alla rykten som går. Vet en så vet alla och det är så det ligger till. Det snackas bakom ryggen, sprids lögner, grupperas hit och dit. Är då inte detta ganska likt såpa världen? Det tycker iallafall jag.
Ändå älskar man människorna och sinnesstämningen på skolan och man känner tillit till många.
Men iochförsig.. förneka det om du vill.. men alla älskar gott skvaller.. eller?

Om man sedan väljer att tro på lögner, sprida lögner själv´eller börja ta parti utan att ha en egen uppfattning egentligen är väl upp till var och en, men själv tar jag det mesta med ro.

Det var allt för mig denna afton och jag bör lägga mig för det blir skola imorgon.
Befinner mig hos Anna dock och är inte så säker på att jag kommer att få sova värst mycket.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0