Life at it's best!

Tisdagen är över.

Gjorde bort mig lite på jazztekniken idag kände jag trots att jag hade tränat på alla övningar i en timme igår. Ändå så lyckades jag nu när det väl gällde att göra alla tänkbara fel och Sian var inte imponerad om man säger så. Tråkigt värre! Men jag slapp en utskällning och jag kan med gott samvete säga att jag faktiskt hade lagt ner tid på att lära in övningarna denna veckan.

Resten av dagen har varit seg som hell men jag klarade mig igenom den.
Känner att motivationen finns där, men nu gäller det bara att sova ut så att jag orkar.

Ina var förövrigt här innan och vi lagade pasta carbonara. Så jäkla gott! Ett måste för studenterna som inte väljer den vegetariska vägen. LALALLA!



Ligger just nu i min säng och tänkte sova snart. Få sova ut är aldrig helt fel!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att höra att motivationen är tillbaka! Jag blir glad av att läsa att ni kämpar allihopa. Fortsätt så! :D

2010-01-20 @ 19:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0