Mohawk-Danne, aaaah!

Eemm.. Ja ni läsare.

Jag har gjort något jävligt dumt! Blir fan helt galen på mig själv!
Min gode vän Ida har klippt mig tidigare. Tycker hon är toppengodt på det! DOCK var jag lite korkad idag.
Eftersom att jag är så trött på mitt hår så bad jag henne raka det på sidorna och göra en mohawk. NEJ!
Det är inte fel på hennes klippning utan det som är felet är att jag ser ut som en liten kyckling.
Chicken little. Kanske sett animerade filmen? Nej, men så ser jag ut iallafall. KRAKKASCHNAKA!

Fast det är lugnt. Jag tänker testa och se om jag vänjer mig ett litet tag och om jag inte trivs i det inom rimlig tid så skall jag raka av det. SNAGGEN DANIEL!
Eller så blir mitt nya smeknamn "Mohawk-Daniel". Haha, lärarna blir asrädda för mig och skriker "UNGAR, FLYY, MOHAWK-DANIEL KOMMER!!! AAAH!".
Nejdå. Så hemskt är det inte. Ida är snäller som vill ställa upp på att klippa trots att det inte blev som jag tänkt (inte för att jag tänkte särskilt mycket).


Gammal bild då jag hade långt hår, Hoho, allt är väck! Åttan tror jag detta är.

Snart kommer Klara hit och senast jag träffade denna varelse var på höstlovet. Finally återförenas vi igen. Hoho.
Blir inte så mycket umgänges-tid tyvärr dock, då jag ska åka in till Lund imorgon igen och avgång från Kivik blir 07.00 på morgonen. Härligt att jag lagt mig vid fem de senaste nätterna och nu måste somna vid tolv om jag ska vara någorlunda fit for fight.

Chingchong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOHAWK-DANIEL Yeeaah :D

2010-01-09 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0