Nu é det fredags-mys.

Nu é det fredags-mys!

Måste säga att denna fredag faktiskt varit helt underbar. Kan inte sätta fingret på vad det var som gjorde den så jäkla nice för morgonen var egentligen inte särskilt lyckad.
Vaknade för en gångs skull tidigare än alarmet.. alltså närmre bestämt klockan 06:50. HELL YEAH tänkte ju då jag som låg och tittade på tv-shopp ett  tag. Riktigt jävla manipulativt skräp. Blev dock sugen på att skaffa en dammsugare som de visade upp.


Kan berätta att det snöar här och är svin-kallt. Därför lägger jag upp denna bild på min gode vän Klaras ben när hon solat på sommaren. Los legs están negras!!!

Roligast idag var mina två street-lektioner. Lika kul varje vecka om inte roligare och roligare. Inspirerar mig jäkligt mycket nu och inte bara inom hip-hopen utan även i min contemporary. TUMME UPP!
Gick faktiskt så pass bra att jag under sista lektionen fick visa upp en bit av koreografin för de andra i gruppen. Man blir alltid glad när man gör något bra. Blir en kind of ego-boost på ett positivt vis. Hoho.

Hade ett riktigt knasigt kris-möte idag i klassen. Ni förstår. Vi har sammanlagt haft 9 stycken som slutat i vår klass nu. I onsdags slutade ännu en.
Är då inte detta mycket märkligt så säg? Det vilar förmodligen en förbannelse över oss eller något liknande.
Anledningen till att vår rektor Ingrid samlade oss och bjöd på bullar och Icas chokladmjölk var för att hon ville veta hur det var i klassen osv. Måste säga detta precis som jag sa under mötet. Jag tror inte att det hänger på oss. Tycker att ledningen på skolan skall fråga sig vad de gör för att vi ska bli så pass slitna och trötta på dans att folk tillochmed slutar..

Har sjukt stor lust att soda-streama något men vad vet jag inte. Dessutom vet jag inte hur man hanterar något sådant vilket höjer svårighetsgraden ett snäpp. MOHAH!
Tror jag ska leta bland mina gamla filmer och titta på något. Lär ju inte hända mycket mer denna afton!

Kommentarer
Postat av: asian #2

hahaha vad i helvete!?

2010-01-30 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0