PA

Projektarbeten.

OOH! Gårdagen var udda. Sammanfattar det kort och skriver, Trolle, Persson, Gustafsson och Persson + badkars-duschning hos Trolle, Lilla sjöjungfrun pratar norska och är ful, lampor släcks och tänds och SOVA!

Blev en knäpp sammanfattning men kort och lagom.
Tittar just nu på nyheterna och ja.. jag får höra att J.D Salinger har avlidit. Han är inte helt obekant i bloggen då jag förra året läste hans bok "The Catcher in the Rye" och skrev en recension. Knas att han dör nu men alla ska vi ju dö.

Fick kolla på redovisningar som treorna hade om deras projektarbeten idag. Inspirerande och skrämmande. Snart ska man själv börja med sitt eget och det lär bli ett äventyr utöver det vanliga, haha.
Var på musikcafé denna afton och blev positivt överraskad av många.
Sedan skulle jag alltså åka hem vilket tog ett tag. Åkte en omväg samt kastade snö på stackars Elina.
Dessutom fick jag göra fula asiat-miner och med fula menar jag verkligen groteska!

Imorgon bär det av hem till Kivik igen. Måste ta itu med en del problem men så kan det vara.
Godnattisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0