renderajjrajj!

Swhoohoo!

Dagen har varit bra med tanke på att jag dragit på mig en äcklig förkyning igen toppat med lite feber tror jag.. Så jävla inte rätt!

 party ser ut som bitch.

Det som varit lajbans partajans (så jäkla fult uttryckt men aja..) var att Manliga repertoaren som vi har måndagar och onsdagar gick bra för en gångs skull. I vanliga fall brukar jag bli utskälld för att hoppa fel mm men idag gick det faktiskt riktigt bra. Tränade något som kallas Glissade hopp vilket inte är det lättaste kan jag säga.

Annars har det varit en ganska lugn dag. Fick dansa Locking på StreetC-lektionen! FAN VAD NICE!
Dock snorade jag som fan och snörvlade mig igenom lektionen men måste ändå säga att det gick hyffsat.

Kvällen har tillbringats med Sarah. Sovit en stund hos henne och sedan drog vi vidare hem till mig för att äta oss proppmätta och svulsta i oss annat gojs. Såg So you think you can dance. Så jäkla bra!

Nu säger vi godnatt. Så... BANANNAS-godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0