Robinson final och extremt slow-day.

FINALE!

Detta har varit en nothing-to-do-day och inget kunde ha varit bättre än det. Har fått vila ut rejält och bara gjort sånt som jag tycker om. Alltså sova, titta på tv, bli serverad mat y nada mas!
HÄRLIGT! (med vissa inslag som jag bara skulle vilja radera).

Dessutom var det ju final i Robinson som jag nördat och följt vecka efter vecka (konstigt nog).
Måste nog ändå säga att jag tycker att rätt person vann det hela i slutändan. För er som inte sett Robinson men ändå vill veta vem som vann (inte för att jag tror att någon vill det) så var det Hans Brettschnider som vann. Hell yeah!
Men nu läggs Robinson ner och det kan vi alla tacka gudarna för eftersom att skräpet blev värre och värre.



Sitter hemma hos mamma och har hittat denna bild/dessa bilder. Tror det var i nian som jag gjorde ett kollage med lite bilder på mig genom åren och ja, måste ju säga att jag haft mina konstiga moments. Långt hår, kort hår, rufsigt hår, halvsnaggat hår, emo hår, mm. Mambobamborambo.. vill icke ha sådana frisyrer någonsin igen.


Suddig bild jag tog från Shout out louds konsert på Mejeriet i Lund 07.

Fick höra att Shout Out Louds ska spela på festivaler i sommar. Det är ett MÅSTE för mig att dra på någon festival där de spelar. Ingen konsert och då menar jag ingen, har varit lika bra som konserten på Mejeriet för tre år sedan.

Aja, dags för mig att dra mig nu.
Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0