Röd dag + bull dag = REDBULL!

Red-bull ger dig vingar.

Jahapp.. det är röd dag (söndag) och denna dag var ganska bull.. alltså RED-BULL!
Och redbull ger som bekant oss vingar! Eller?


Japp, jag fick vingar. Och en gloria. FF = Fjolligt fint

Har a lot to do denna veckan känns det som men när jag kollar schemat så är det ganska chill. Borttagna lektioner och hålor. Antar att det smartaste i mitt fall, vore att skriva klart uppgifter som borde lämnats in redan.. men självklart kommer ju icke jag att orka det. BLAH BLAH BLAH!

Kom fram till vad ordet "pilsk" betydde idag. Blev ganska förvånad då jag tänkt att det betydde att man var sur eller något. Men njae.. jag hade ju fel där. Tursamt nog så använder jag inte ordet särskilt ofta. Höhöh.

Dags att slåss mot John Blund nu. Jag vill få min skönhetssömn men vet att den snåle jäkeln sällan häller sitt sömn-knark på mig så jag antar att det blir en strid.

Godnattgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0