Saltade bananer.

Lördag morgon (läs eftermiddag).

Förstår inte riktigt hur jag lyckades gå och lägga mig vid två tiden igår natt för att sedan vakna klockan halv två idag.. nästan tolv timmars sömn är galet mycket. WäÄÄH! Kanske ett sign att jag måste sova lite mera och nörda mig mindre vid compuratorn.

Idag har snöstormandet lugnat sig vilket innebär att vi går i rätt riktning. Nu kan det ju helt enkelt inte bli värre iallafall. Eller vänta.. jo det kan det. För om det blir jordbävning och börjar regna grodor och det blir vulkan utbrott så har det genast blivit mycket sämre. Iochförsig kan man ju ifrågasätta möjligheten för grod-regn och vulkanutbrott.

Är sugen på att salta bananer. Vill se om det kan vara hjälpen mot min täppta näsa. Varför man skall salta banan vet jag inte men salt kan kanske fräta bort snoret och banan är en god frukt. Gaah, märker att det jag skriver inte makes any sense at all. Dags att sluta skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0