Säng säng säng,, sova sova sova

Jaha,  då var det alltså bara fem dagar tills jag börjar skolan igen. Ska faktiskt bli väldigt roligt att komma tillbaks till allt och alla. Eller ja, alla utom de som slutat. Usch usch, tråkiga tanke.

Borde sova men tänkte först meddela att jag klarade mig utan datorn i ca 3 timmar. Däremellan hann jag titta på en dokumentär om Afrika (väldigt mycket hat gentemot män vilket jag blev besviken över), spela monopol med min syrra och även äta middag. Det var de underligaste timmarna i mitt liv tror jag.
Haha, nädå, ska inte överdriva nu. Jag klarar mig faktiskt utan datorn men när man bara sitter och gör ingenting så är det lätt att man hamnar framför den.



Dags för att sova och imorgon ska jag bli klippt av Ida samt träffa asian igen (Klara då alltså).
Livet börjar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0