Skolstarten.


It's raining in paradise

Imorgon drar allt igång igen. Livet tar sin början och det kommer att kännas konstigt att återvända till en klass där antalet reducerats märkbart.

Helgen har varit helt galen. Festade både i fredags och igår. På lördagen kom Kajsa aka Kotten för att hälsa på mig och vi lagade middag, var på filmkväll hos Emilia och bara tog det lugnt.
Mycket fest har det blivit iallafall. Fast jag har varit lite sportig också. Spelade badminton med folk hell yeah! Vinsten var min en omgång och det är ytterliggare en bedrift som jag nu lyckats med.

Tänker sova närsom men innan dess så skall jag bara svara på det min syster kommenterade här på bloggen:
"Lyssnar på massa låtar som påminner om dig, förlåt om jag var painintheass när du var hemma.
Antar att jag alltid kommer att sakna dig när du inte är hemma. :)" - Hanna

Det gör ingenting att du var painintheass för det var jag också och jag saknar dig mucho grande!
Vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0