Tisdags..

When things won't work

Börjar känna mig lite labil igen tror jag. Solen skiner och det har den gjort i två dagar nu men ändå blir det inte varmare och ändå smälter ingen snö. Jag är så fruktansvärt tired of snö så att jag nästan kräks.
Kräks jag så blir det helt plötsligt till vinterkräk-sjuka och det vill jag ju inte, hoh.

Gårdagen var nog inte den bästa för dansandet. Manliga repertoaren gick riktigt åt skogen men jag är fast besluten om att läget skall förändras tills nästa vecka.
Pas de deux'n var helt okej. Jobbade med Linnea och samarbetet funkade. Det var iallafall inte katastrof vilket alltid är ett gott tecken.

har sovit hela denna dagen då jag fick dåligt med sömn inatt. Ändå lade jag mig direkt efter Paradise Hotel.
Apropå PH, så är det pinsamt nog så att jag börjar ha koll på vad som händer och att ha koll på en sådan skräp-såpa är något som INTE är ett gott tecken.

Mycket tecken på bra och dåligt i detta inlägg.
Måste dra mig nu!
CIAO BELLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0