Avslutat läger.

Sådär.

Nu är lägret slut här i Kivik och det blev lyckat tror jag. ELLER VET JAG!
Det jag inte kommer sakna är att stiga upp så tidigt på mornarna. Annars är allt lugnt måste jag ändå säga.



Känns små-lustigt nu när inte Ina är här eftersom att man umgås 24/7 under de här läger-veckorna. Wellwell imorgon träffar jag henne igen och då beger vi oss till Strömsnäsbruk för mer undervisning. It'll be great I think.

JUST JA! Jag måste bara skriva av mig lite angående mitt största problem just nu vilket inte är ett riktigt problem egentligen, men, myggen denna sommaren är rent ut sagt för djävliga. Har blivit biten varje natt nu de senaste 5 dagarna och det kliar.
Jag får hellre en ful fästing på pungen som inte låter än att behöva försöka somna till myggens surrande.
YÄHYÄH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0