Bästa sommaren.

Vad hände?


Crazy Asian i Strömsnäsbruks utkanter.

Har verkligen haft det riktigt bra i Strömsnäsbruk. Var nöjd till tusen, åt 6 måltider om dagen och simmade 1km minst varje dag. Det var riktigt nice.

Fredagen var dock lite mindre kul. Iallafall när jag skulle åka över till Köpenhamn och fira Clara. Stannade till i Lund för att lämna min väska i ett värdeskåp och när man betalat sina 50kr som det kostar så märker jag att pengarna fastnat. Jag får alltså inte in mina saker eller kan inte låsa in dem iallafall vilket leder till att jag får släpa det till Danmark.
Gick iallafall bra tillslut då det fanns en lägenhet där jag kunde lämna den och sedan var det ferre hela natten lång och roligt var det!
Blev dock anklagad av en random snubbe för att försöka våldta Kajsa på Malmö C när jag egentligen försökte väcka henne och ge henne ett par strumpor så att hon skulle slippa frysa. Riktigt trevlig gubbe det där var..


Blev klippt idag igen och umgicks med Ida och Rebecka. Super-trevligt och som grädde på moset så vann Spanien VM-finalen mot fula Holland. OH YES!

Imorgon börjar jag undervisa i Simrishamn och det blir sista undervisningsveckan. Taggar!
Tror det blir riktigt kul och innan jag slutar så måste jag nog säga att detta än sålänge varit en av de bästa somrarna och då har jag ett urval på 17 somrar. YAHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0