En vecka.. -kom ikapp!

Back to business!



Lika fräsch som bilden är, har jag varit de senaste dagarna.
Senast jag uppdaterade var förra veckan då jag skulle till KT och palla jordgubbar tror jag och ja, denna bilden är resultatet.

Mitt rapporterande har varit lika stillastående som en klädhängare. Okej, det var nog ingen vidare liknelse men den får duga för tillfället.
Det har varit marknad här i Kivik och jäklar vad jag inte tycker om den egentligen. Har sagt samma sak varje år nu sedan åttonde klass men detta är fan inte okej. Festade bort samtliga dagar och har ingen aning om varför jag envisas med att åka dit. Var dock ganska roligt átt jag fick besök från folk i både Lund och Kristianstad.



Så måndagen och tisdagen gick åt till att yra runt där.
Onsdagen blev en vilodag då jag lyckades dra på mig Hade fortfarande feber och på kvällen var det artonårsfirande för en viss fröken Palm. Olyckligtvis missade jag middagen och detta var för att jag var helt svimfärdig och inte visste om jag ens skulle dit men jag bestämde mig efter att ha vilat ett tag och så åkte jag.
Massa människor, både gammalt som nytt och mycket lundafolk!
Det badades och festades plus att samtliga fick hemliga uppdrag under kvällen. Tror inte det gör något att jag avslöjar vad som stod på min lapp. "Stöna en främling i örat", haha, gjorde det faktiskt och ni skulle sett vilken arg min jag fick. Trodde hennes ögon skulle tränga ur ögonhålorna. Menmen, det gjordes iallafall!
Skulle sovit hos KT men bestämde mig för att vänta tillsammans med några av de andra på första bästa buss. Vid kvart över fem morgontid åkte jag hem och krängde chips. Underskattat!

Tror att jag hunnit ikapp mig själv för senaste dagarna har gått åt till att göra just ingenting. Härligt!
Dags att dra mig lite nu.
Sayonara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0