FIKA MITT IALLT!

Grått men återigen BLÅTT! Fulaste rimmet.



Fick lite "ta-en-fika"-abstinens innan. Låter som en annan gammal kärring nu men så var det faktiskt. Så efter att ha vaknat, vilket var alldelles för sent, så fixade jag mig och stack upp till Agdalund där jag har lite trevliga vänner som arbetar.

Wellwell det var iallafall mysigt och som de flesta skåningar vet så var ju inte vädret så fint idag. Duggregnade smått hela tiden och jag gjorde ett tappert försök att sitta ute en stund men det gick inte.
Har iallafall suttit och lyssnat på riktigt nice musik som jag nu ska försöka ladda ner och hitta.

Shout out Louds - Throwing Stones
Norah Jones - Chasing Pirates
Coeur de pirate et Julien Dore - Pour un infidele


Där har vi dem! Kolla upp. Gillar't! Fast det klart, en Lady Gaga älskare eller Iron Maiden-fan skulle nog inte lyssna på det.

Snart iväg till K.T. COMIN' UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0