Here I come Summerdrop!

Signing up for..



Har anmält mig till The Hip Drops summarcamp "Summer Drop" (DROP OCH DROP OCH DROP.. WAH?). Vet att det är många vänner som varit där och lärt sig grymt mycket och haft skitkul. Själv har jag aldrig riktigt tänkt på att det kanske är något som jag också skulle tycka var roligt men i år bestämde jag mig för att dra dit. Eller ja, jag bestämde mig när vi avbokade reseplanerna. Det har jag nog inte nämnt men det snackades ju en hel del om resa till Nice och sen Sakyntos och sen blev det blaha blaha och jag kan säga som så att jag förmodligen hade dragit iväg om inte så många hoppat av resan. Men alla har haft goda anledningar till att inte åka och jag måste säga att det här nog känns bättre nästan. Nu blir det en veckas intensivt dansande och dum som jag var så valde jag level 2 (den svåra).
Tror dock att det här är vad som kan tänkas behövas för att jag ska ta dansandet ytterliggare ett snäpp och min förmåga till att ta in koreografi behövs slipas på. Vill bara ha roligt och testa mig själv.


Well well, det kommer bli riktigt kul. För att berätta lite om dagen. Jahopp! En dags-rapport.
Idag steg jag upp crazy-ass-tidigt för att åka in mot Lund och sedan därefter vidare till Malmö för shopping med Rebecca och Kenny. Tyckte lite synd om dem eftersom att jag släpade runt dem i massa butiker och gick i min egna takt som jag vet att väldigt få anser vara att gå.

Huver som haver så blir det inga outfit bilder för er för jag tror ni överlever iallafall men kan berätta att jag var inne på Big Apple och köpte basket-shorts. Mest för att jag är trött på att dansa i mjukisbyxor och så ser man ju lite sådär smått fräck ut i dem... eehhrrmm.. not!
Nej, men ärligt, de var praktiska och kostade under trehundrakronorsstrecket.
Sen blev det en stycke tröja från JC och riktigt skitfula byxor från H&M som jag ska ha hemma i lägenheten och sunka mig i. Riktigt fula var dem!

Jaja, vi fikade några gånger också och jag hann testa nya glasögonbågar. Och så var denna dagen slut. Tjahoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0