Random Lördag. ACHOO och off to Strömsnäsbruk!

AND IT'S ON.. AGAIN!

Igår var en förvånansvärt bra dag. Jag sov ut och åkte sedan upp till min fadter och gjorde ingenting förrän framåt kvällen. Åkte läskiga Skånetrafiken 3:an till Brodala och blev där upphämtad av ett stycke clara Brandt på moped.
Tog det lugnt at Clara's med KT och Olivia. Kollade lite på Paraguay - spanien matchen och måste säga att utgången av denne blev vad jag hoppats på.

Vid tolv-snåret åkte vi ner till hållplatsen igen men denna gången åkte Kt med vilket resulterade i att jag satt och var skitskraj för att trilla av.

Väl framme i Kivik när bussen tillslut kommit så mötte jag lite bekanta människor vid hållplatsen. Tydligen hade de fest hos Skruwen så jag gick helt enkelt dit och träffade Klara. SÅ nu ser vi alltså att man måste hålla isär Clara och Klara och det som skiljer dessa två åt är först och främst stavelsen av samma namn. Det andra sättet om man vet hur de ser ut är att den ena är asiat och den andra så nordisk som man kan bli, tjihoo!

Wellwell, jag gick hem vid halv tre ungefär och skrev ett födelsedags kort till pappa och till min hjälp hade jag min halvt sovandes lillasyster.

För tillfället packar jag inför avresan till Strömsnäsbruk, Småland. More details later folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0