Snart.

Two days to go.

Då börjar Summerdrop i övermorgon alltså. Måste nog säga att jag är ganska rejält nervös. Inte för att jag tror att de är dryga eller taskiga utan för att jag är rädd att jag tog mig vatten över huvudet när jag signade Level 2-klasserna. Egentligen vet jag inte varför jag är så nervös för jag har tjatat på de eleverna jag hade under mina tre arbetsveckor att det är viktigt att utmana sig själv även om det är jäkligt svårt och att man måste våga göra fel men nu sitter jag här själv och är nästintill orolig för att göra bort mig.. Det var så längesedan jag dansade för andra utanför skolan så jag har glömt att dansutbudet utanför LDMG-väggarna faktiskt är både stort och bra. Ialllafall mycket, mähä.
Ser dock fram emot det eftersom att jag har en föraning om att det kommer bli jäkligt roligt. Tror det kommer bli lärorikt också. Det blir minst tre timmars dans varje dag och man lär hinna göra lite annat på dagarna/kvällarna. Blir ett perfekt sätt att få igång kroppen igen.
Är ni i Lund så hör av er!


Igår blev det rejält med fotografering både för min och lil'sis del och resultatet blev inte mer lyckat än att de bilder vi bara flum-fotade på måfå blev de jag sparade.
DOCK var det en fet bålgeting som vi borde fotograferat men no no no. Aldrig att jag går nära något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0