Summercamp i Simrishamn, dag 1 avklarad

What happens next


The suspicious poser!

Tänkte på det nu när jag skulle ta ett foto på hur jag klippt det. Det är verkligen så jäkla mycket lättare att posera och göra något än att bara sitta lugnt och fint och se helt vanlig ut. Fast å andra sidan.. om det är som folk brukar säga till mig så vill jag inte se helt lugn och naturlig ut för då tror en del nämligen att jag blundar. But I don't! Hähä.

Känner mig lite smått stressad över saker. Vet egentligen inte vad jag har att stressa över eftersom att det är lov och jag borde slappna av istället men det känns som att det är en massa stress-things som bara väntar på att dyka upp nu. Tror även att jag håller på att få krupp. Den här värmen är sjukt obehaglig och även om värme är älskvärt så är det inte härligt att känna sig klibbig dygnet runt och när man känner sig klibbig så blir man onödigt stressad för obehagets skull and so on.
Blev iallafall nöjd med första arbets-dagen på Summercampet i Simrishamn. Gillar gruppen och även om de såg lite små-lost ut så försökte alla trots allt göra sitt bästa. Älskade att jag skulle lära dem pas de bourréer och liksom alla andra elever jag haft så är detta ett stort problem. Kan verkligen inte för mitt innersta förstå varför man har så svårt att göra ett så enkelt steg. Skulle nog behöva se mig själv göra det för första gången så skulle jag kanske förstå.
Till de som skickade låt-tips osv kan jag berätta att jag valde "Freak" med artisten Estelle. Tackar för alla andra idéer. Fanns en hel del bra som jag gärna hade koreograferat till.

Tänker dra mig till min obekväma, hårda och numera svettiga säng snart.
Sayonara, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0