Wednesday = födelsedagsfirande. Klämcheckt!


Hittade den smaklösa bild i en mapp jag hade glömt. FINT! Sarah ser sjukt klämcheck ut och Niclas ser kåt ut som vanligt och Daniel (inte jag).. ser, ser arg ut med sitt paraply. Som sagt.. FINT!

Tänker inte skriva så mycket idag. Klockan är på tok för mycket och imorgon ska vi upp rätt tidigt för att sjunga gratulations-låten för Vincent (min styvbror om man kan säga så).
Annars är det bara en trevlig middag med hans släkt som väntar och möjligtvis en liten gathering med Clara och Kajsa som står på schemat för onsdagen.

Tisdagskvällen spenderade jag med Klara och Tove på marknadsbackarna. Helt sjukt öde och massa äckliga turister som går runt och ser lost ut. Maha.

Sängen på dirr.
CIAO! AWAAHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0