What next?

Befinner mig lite i ett "vad-ska-hända"-stadium just nu.
Känner mig ganska otålig inför hösten och även fast jag njuter av lovet och vill ha det länge länge till så är jag nyfiken på de nya eleverna, förändringar i skolan och hur det kommer att gå med mina auditions och mitt projekt-arbete.
Mitt sikte är inställt på USA och yä yä så vet jag att många inte förstår varför jag just vill dit. Jag menar inte att man måste bli supergrym eller att alla i USA är bäst men jag vill dit för att jag testa att leva i ett land och en stat där saker och ting skiljer sig och där det finns mycket av allt. Inte bara bra saker utan även dåliga. Vill testa hur det är att leva någonstanns där saker och ting är hyper och pulsen är extrem.
Sen får vi se vad som händer helt enkelt. Kanske inte kommer in någonstanns där ens och då får jag bestämma mig för om jag ska dit oavsett och dansa på fritiden och kolla jobb där borta eller något under en period.

Tänkte skriva långt men märker att jag håller på att somna så säger godnatt redan nu.
GODNATTEEEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0