Countdown

Allt händer nu.

Det är lite små-kaos i min skalle just nu. Jag försöker hålla koll på allt som ska göras till Sommarshowen samtidigt som jag måste försöka hinna till mitt jobb på torsdag så att mina elever inte blir helt förvirrade på scen nästa vecka och vidare så är jag ganska rejält pank. ALLT ÄR KAOS KAOS KAOS!!!
Eller njae, det är inte hemskt för jag är rätt chill med det egentligen men det känns bara som att jag längtar tills jag kan bocka av allt ett efter ett.


Något som känns bra är dock att tjejen på bilden (Anna) kommer till skåne igen på lördag. KAN NI FATTA!
Nästan ingen har träffat henne sedan hon slutade i klassen i december och nu ska vi alla få krama och umgås igen under en helg. Eller ja, emellanåt, eftersom att det blir en hel del spring och fläng överallt när det är föreställning.

Fick även ett sorge-besked idag förresten.. Erika ska sluta och nu är vi bara retards kvar i klassen rent ut sagt. Erika var bland de sista normala att lämna. Wäh..! Är fan uppriktigt ledsen för det men har inte smält det riktigt än.

Dags för mig att sova. SCHÄÄÄNGGEEEN!


Kommentarer
Postat av: Anna

Wiie för mig och buhu :'( för Erika..

2010-06-09 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0