Dagen innan Danslägrets start.

Imorgon drar det igång..

Mitt och Inas dans-läger alltså. MOHAH! Nu har jag lite eller rättare sagt FET ångest över att låten jag valt till eleverna på lägret har en opassande text-rad. Undrar vad föräldrarna tycker om "Keep screwing that bitch from down the block". Kommer de lägga märke till det? Jag hoppas inte det för isåfall tycker jag synd om mig själv.


Den här fula bilden hittade jag på mammas dator som jag sitter vid nu. Ehhhrmm.. då vet jag..

Ina infinner sig iallafall i huset nu också så det känns bra att få lite lunda-influerad vecka här i Kivik.
Vi har iallafall lyckats äta fyra gånger inom loppet av 5 timmar. Eller rättare sagt jag då kanske..
Grillad kyckling, fläsk-kött samt Marrängschviss (stavning?), Pizza och godis. Nu är jag mätter och FETTER!

Time to go to sleep amigos.
Godnatt!

FÖRRESTEN! En sista sak. Fan vad jag tycker att domarna i VM suger. NI SUGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0