Fredag, Lördag, SÖNDAG v.22

Helg - Check!

Nu är ännu en helg över. Den nästsista detta skolår faktiskt och det känns lite små-skumt.
Har haft det bra som tusan.
I förrgår var min bror här och vi käkade på Grekiska Specialiteter och tog en rejäl promenad därefter. Förbränna fett är inte helt fel... VAH? Eller jo det är det. BLI FETA GOTT FOLK!

Vi hyrde tre filmer också. Paranormal Activity, Fame och Sherlock Holmes. Har bara hunnit se de två förstnämnda som båda får ett godkänt betyg. Inte det bästa jag sett men inte sämsta heller.

Om några timmar ska jag upp igen och pallra mig till skolan. Det kommer bli tufft. Eller kanske inte efter en bra helg förresten.

JUST JA! AEWEOPWAEPJ glömde skriva vad som hände igår. Träffade M som är världens sötaste och finaste. Glad att vi träffades.
På kvällen blev det fest på dagiset och det var sista festen med treorna. Känns sjukt sorgligt och att det var sista festen på dagiset. Men nu får vi hitta ett nytt ställe. Fast inget kommer kunna ersätta vår legendariska festlokal. Wääh!
Var ett häftigt Alien-tema iallafall och jag hade folie-kastrull på huvudet, ett halsband gjort av skivor och ett band från min morgonrock samt mina UFO-byxor på mig som är sjukt jävla fula. (Oj svära är fult).

Idag såg jag Alice in Wonderland som sattes upp av The Hip Drop. Det var riktigt grymt! En vissa delar var mindre bra men det är som med allt. Jag är iallafall nöjd och känner att jag fick ut något av de pengarna man lade.
Good helg och fyfan vad jag är trött men super pepp och denna veckan kommer ROCKA OCH ÄGA!!!

natter...

 Julia i vår matsal. Bläh på henne.. NEJ! Nu var jag dryg. Glass åt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0