HEM TILL KIVIK?!


Fina D08

Hemfärd

Och så har dagen som kändes ganska avlägsen kommit. Nu tar jag mitt pickochpack för andra året och åker hem över sommaren. Självklart blir det lite återbesök här i Lund med jämna mellanrum men nu ska jag ställa om mig och vrida på österlen-skånska-translation.

Igår var en sjukt lång och dryg dag. Först var det chill med Kimia och vi snackade med lite "all-stars" på skolan, hahaha. Titti (vår studievägledare) blev lite trötta på oss och körde iväg oss tillslut.
Sen fick jag vänta tills vi började repa med StudioS ungarna. Sommarshow. Inte så jäkla kul.
Halv nio var vi klara och då gick jag och Christoffer till WrapHouse för att umgås med Emelie (f.d ldmg-are). Mycket trevligt. Sarah kom förbi en sväng också men det var kanske en kvart.
Bra onsdag, alltså.. iallafall när föreställningarna med ungarna var klara.


Sitter och nördar på facebook för jag har inget liv. Snart ska jag städa och packa inför hemfärden och om jag hinner så ska jag in till stan för att träffa Kimia också. Vill ju säga hejdå.

Innan jag glömmer så ska jag även skicka en hälsning till Erika Eriksson som inte går i vår klass längre.
"Kommer sakna dig jävligt mycket och nu har jag ingen att whina med längre bland alla klämchecka..
Lycka till i Uppsala och jag tror du har gjort ett bra val! Vi ses till nästa vår!
Du är så jäkla bra. Glöm inte det!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0