Mj - on stage

Solsting?

Jag älskar värmen som kommit hit till Skåne nu men måste ändå klaga lite. Det har blivit så varmt så att jag nästan mår illa och då menar jag illa som i att man får ont i huvudet och blir yr.
Köper glass och bättrar på brännan vilket är något av det mer positiva i denna hetta.


Laddar upp en bild från fotbollsmatchen förra veckan.

Igår var vi i Furulund och hade klassträff. Var riktigt trevligt och det blev kubb, grillning och massa annat kul. Tittade även på filmer från Kimias gamla dansförening  ZwingIt och det var rätt kul att se en del av lärarna uppträda eftersom att många av dem jobbar på LDMG.

Idag har vi haft 3 timmars håla mellan första repet på scen. MJ-numret kommer att bli ÄNNU bättre denna gången vilket känns grymt! 
Sista numret vi repade var Times Square som äntligen blev klart. Imorgon testar vi numret på scen för första gången och det blir spännande att se hur det kommer gå. Förmodligen inte så jättebra första gången.

Kollade även Musikal-ettornas streetnummer och blev positivt överraskad. Fanns en del highlights och en del som var duktiga på att dansa också vilket gjorde mig GLAUD!
Lika glad som jag blev när jag fick veta mitt betyg i jazz, street och teknik. WEHOOO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0