Reseplanerna

Eh-EH-EEEH!

Idag har varit en totalt värdelös dag om jag ska vara helt ärlig. Vill ni veta varför?
Nej, det vill ni nog inte men jag säger det kort. Jag har inte gjort ett knyst...
Eller JO! Jag åkte och kollade jobb och visst fick jag det men flummiga var dem. De sa bara: Vi har olika mycket jobb att erbjuda beroende på vilka dagar det är. Men vi hör av oss när vi behöver hjälp!
Jahaa? Och när får man jobba då, då? Kanske aldrig.

Anyway, idag bestämde jag och mitt resefolk oss för att vi faktiskt ska till Grekland. Helst till Kos men det bestämmer vi nästa vecka när vi ska boka biljetter. Fan vad dyr sommaren kommer bli. Ännu värre blir det om jag inte får jobba mycket för då kan jag inte handla alla de där kläderna som jag faktiskt vill. Kanske man ska ringa ett annat jobb och se om de behöver hjälp. Kan ju faktiskt vara en god idé.

Idag fyller min morbror år btw. Samma dag som det där jävla överhajpade Kungabröllopet. Jag orkar inte höra namnet Victoria mer ens. Usch usch usch för kungliga bröllop och onödigt mycket prylar som säljs med bilder på paret. YUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0