Överhajpat bröllop

Det närmar sig..

Nu räknar man nästan ner tiden.
Idag var den mest intensiva rep-dagen hittills och det kändes för jag var trött som en padda när jag kom hem.
Dock käkade jag nudlar som vanligt och blev tillochmed MÄTT.

Idag har stressen lagt sig lite lite lite. Men det känns fortfarande jobbigt att veta att man har en skyldighet gentemot sina elever också och dessa kommer jag inte kunna undervisa imorgon heller då repet är lagt sent på eftermiddagen.
Det kommer lösa sig iallafall! Det är jag helt säker på.

Innan jag slutar skriva så ska jag bara säga det att Daniel och Victorias bröllop är så jävla överhajpat att jag vill spy. Nä, fy bubblan för prinsar och prinsessor..

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0