Vakna sent igen

late awakening

Jag har återigen lyckats göra det jag lovat mig själv att inte göra. Mitt dygn har vänts och nu vet jag inte hur jag ska vända tillbaks det. BRÖÖÖL!


Bild från MJ-tributen. Really like that number.

Jag längtar tills nästa vecka. Vet inte riktigt varför. Om det kan vara för att jag ska skaffa nya glasögonbågar eller om det är för att jag ska dansa men det måste vara en ganska go' mix av det iallafall.
Den lilla stund jag faktiskt varit vaken har jag varit danssugen och det känns lite som att benen ska explodera. KARRAAASHCHHC! Vill vill vill dansa.

Känner mig lite avskärmad från verkligheten. De här dagarna jag har varit i Kivik har fått mig att börja tvivla på att jag faktiskt går i Lund. Men så hör man en och annan bekant röst i telefonen och jag återfår lite gnista igen, haha. Nåja, jag ska inte klaga. Har ju faktiskt inte gjort någon större ansträngning för att underhålla mig själv så jag har bara mig själv att skylla.

Dags för mig att sova lite till tror jag.
Hajdoouu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0