Värme

Repetitionerna fortsätter..

Vi fortsätter med repetitioner som vanligt och idag var det så jäkla varmt ute så ingenting fungerade riktigt.
Måste dock säga att bananerna som danstreorna går runt med (till sitt nummer Three Caballeros) gör mig hungrig. Haha, stora plast bananer och hur det kommer sig att jag blir hungrig så fort jag ser dem är ett mysterium, men så är det iallafall.
Testade även scenkläderna till vårt Times Square-nummer och det är inte fint precis. Huver som havre tror jag att jag kommer bli århundradets målare iallafall. Eller iallafall bli århundradets imitatör av målare från fyrtiotalet.
Ni som inte förstår vad jag menar får helt enkelt komma och titta nästa lördag eller söndag.

Ska på klassfest snart!
NIIICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0