Krumping och skadad rygg. Dislike!

Insane in the brain!

Så är denna torsdag gången. Bzzt bzzt. Telefonen låter så. Sjukt irriterande. Iallafall när man precis vaknat och vill schhåååååvvaa längre. Det gick iallafall att stiga upp imorse som tur var. Hade ju sov-morgon och allt.
Satt och tittade på ett spel-program samtidigt som jag käkade frulle och ja, de där programledarna vet verkligen hur de ska få en att vilja ringa in och slösa onödiga pengar då man aldrig kommer fram.
Dagens "lek" de hade var iallafall att hitta minst två fel på två bilder som låg bredvid varandra i rutan. Hittade man 1 så skulle man vinna 18.000 kr och 2 gav 25.000. Ni kan tro att jag var djävligt sugen på att ringa och vinna de där pengarna men man är ju tyvärr inte arton än och chansen att komma fram är som sagt minimal så jag är glad att jag tillslut slet mig och begav mig till skolan.


Idag fångades en ny-väckt Bella på bild! Min I-phone smög runt med mig hela dagen och jag vet inte hur Bella kommer att reagera på denna men det struntar jag i egentligen. Sover man i uppehållsrummet får man räkna med en och annan "Dolda kameran"-bild.

Vi hade Krumping idag på jazz-lektionen som blev en streetlektion. Det var riktigt kul men min rygg är helt trashad nu. Framförallt efter att vi skulle stretcha vår rygg genom att gå upp i brygga och rätt som det är så hör jag min rygg säga "crack-krnnnkk-crack". ONT ONT ONT!

Huver som haver så fortsatte dagen något mer skonsamt även om vi hade fys-träning på idrotten. Riktigt kul!
Eller om jag ska vara mer skåne-vänlig: REEEJDEEET REEEOOOLLEEEETT!

Efter lite extraträning inför UKM efter skolan så tog jag bussen hem för att genast sätta mig här och nörda mig.
Nåja, jag har hunnit käka lite lasagne också. Inte helt fel.

Avslutar detta inlägg med en bild från när Catja och David skulle träna coola lyft eller som jag valde att kalla det.. NYA PARTY-TRICK! WÄHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0