Samtal

Skämtsamtal eller allvarligt?

För en stund sedan fick jag ett ganska knäppt samtal. Eller jag är ju lite halvdöv och satt ofokuserad så jag hörde inte så mycket men ändå. Var någon som bröt lite och pratade om lokalen där vi hade haft fest i fredags. Jaha?
Så sa han att någon måste komma dit. Fattade ingenting. Sa bara: kan ringa och höra med någon av dem som stod för lokalen eftersom att jag är i Kivik och så lade jag på.
Förlåt mig men om ni vill skämta med någon och det ska bli lyckat så är inte jag rätt person eftersom att jag är så seg och tycker sånt är lite töntigt.
Ringde ialllafall Frida och Filippa och de skulle kolla upp lite. Fick ett samtal igen sedan, denna gång av Filippa, och tydligen var det inga som helst konstigheter. Hon hade ringt ägaren och han hade inte haft några klagomål.
Hohoho, ibland förstår inte saker riktigt. Och med detta sagt vill jag även säga att jag inte är pantad.. bara lite blåst.. blond... och BLÅÖGD.. ehrmm..

Drar snart till Kt. Godt-en tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0