Semester!

I väntan på saker och ting..

Nu har jag en fet update angående resan jag skrivit om för ett tag sedan. Den som skulle bli NICE och som skulle ta oss till en stad som stavas likadant.. Nice fast i Frankrike.
Detta blir inte av. Istället är vi samma sällskap som innan plus vänner från mitt håll som åker gemensamt till Grekland. Fest, sola och ROCK'n'ROLL! Längtar så jag kan spy.

Får inte så många läsare men det gör la ingenting. Jag suger på att uppdatera men det hade verkligen varit en morot om man hade fler läsare men egentligen.. varför vill jag ha det? Bara för att, antar jag.

AuF WieDErseHEn!


Kommentarer
Postat av: Anna

När ska ni till grekland?

2010-03-17 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0