Skandal

Skandal-dag.

Idag har allt gått riktigt dåligt. Det tråkiga är att jag var jättepepp imorse när jag vaknade och då hade jag fått sova ut rejält. Hela 8½ timmar men så fort jag kom till skolan så blev jag genast en stor gelé-klump och allt gick dåligt. Och dagen fortsatte och blev värre och värre. Hah, men sådana dagar ska ju också vara en del av livet.

Gjorde dock en sjukt rolig grej på bussen hem. Fast det var ganska elakt när jag tänker efter, haha.
Var fullt på bussen och så fanns det en plats kvar. Folk stod upp och jag fattade inte varför ingen satte sig där så jag tog platsen fort. När jag sedan ska gå av vid Jupitergatan så ser jag att det sitter en mamma med en unge i knäet och barnet ser lite för stort ut för att sitta i mammas knä. DÅ inser jag, jag har ju snott barnets plats. Hahahhaha, förmodligen reste sig kiddot för att göra något och då tar jag platsen från honom. Jag är så elak ibland. SKANDAL!


Nu fortsätter jag skriva som alla dåliga aftonbladet-skribenter om nästa händelse.

VIDEOBLOGGS-SKANDAL
"Detta skulle inte ske"

Runt 22-tiden igår (måndag) läckte en säker källa ut blogginlägget där Daniel Persson dansar ful-dans (se på blogvideos, senaste videoinlägget). Videon fanns tillgänglig för samtliga att se på den populära community-sidan Facebook fram tills idag.

"Detta skulle inte ske" sade Daniel Persson, 17, som äger, skriver och videobloggar på bloggen www.danneep.blogg.se där videon ursprungligen kom från.
Han fortsätter med att säga "Förmodligen har alla som ville se redan sett, men videobloggarna är ett bra redskap för att få läsare att se lite live-action och en asiat som grodar sig, och när detta sprids utanför bloggen så är chansen stor att blogg-statistiken minskar då folk redan hunnit se den på annat håll".

Nu är dock video-bloggen åter där den skall vara.
Innan den hann bli borttagen från facebook var det ett flertal som kommenterade och här är ett urval av alla kommentarer: "HAHAHAHHA", "HAHAHA-HA" och "HAHAHHAHAHAHAHHAHHA".

Daniel Persson.

OBS! Haha, kära läsare, ta detta med en nypa salt. Det var egentligen ingen deal att det lades ut på fb överhuvudtaget men det var lite pinsamt att den fanns tillgänglig för folk som inte ens vet att jag gör det på skämt och som dessutom inte vet något om meine blogg. HOHOHO. Löjlig "bloggare" som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0