Solar-i-(r)um

Sommartid.

Jaha hörni, natten till söndagen skulle man ju ställa om klockan till sommartid. Riktigt härligt nu på kvällskvisten när man ser att det är ljust ute vid åtta fortfarande.
Dock är inte temperaturen här på österlen så jäkla behaglig måste jag säga.


bild från fredagens fest.

Jag har gjort något som jag egentligen borde skämmas för eftersom att det är väldigt löjligt, men jag vet ju att folk gillar att läsa om löjliga saker. Joo.. jag har en väldig längtan efter att bli riktigt brun. SÅ, jag släpade fram min moders solarium när jag hade åkt hit till Kivik och lade mig under detta fåniga påhitt tillsammans med Kajsa som trängde och puffade på. Det blev faktiskt lite resultat. Funderar starkt på att dokumentera hudfärgen för var dag som går nu eftersom min tanke är att sola varje dag tills jag blivit brun. Jag borde fotografera ansiktet där alla finnar bor för att visa hur snabbt de går bort med hjälp av solning. Då har jag några bilder till kommande inlägg. Eller.. vi får se hur det blir förresten.

Gick hem till Emma nu en stund på kvällen. Kan säga som så att vi dampade första halvtimmen-timmen och rätt som det är så har hon somnat. Så kan det gå..

Mer uppdateringar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0