Sunday, bloody sunday (but not this day though).

OH!

Nu gott folk har jag fört över bilder från min Iphone till datorn så nu lär det finnas en del nya bilder att ladda upp här (är ju dålig när det gäller sånt..).

Detta har varit en riktigt great sunday! Låt mig säga som såhär att jag faktiskt vaknade tidigt imorse också och detta tack vare att solen lös mig i ögonen. Det är så skönt så skönt så skönt.
Clear the pear åkte hemifrån mig vid 13-tiden och då började jag fixa mig för att sedan möta upp Kajsa inne i det lite mer centrala Lund. Traskade hem till Christoffer där vi krängde toast och drack kaffe som små idioter och katter, för att därefter gå till Espresso House.


kajsas rygg at Josefins place i Malmö.

Denna vecka väntar hard work work! Tror det kommer bli stentufft men samtidigt roligt. Nu är det bara 10 skoldagar kvar och sedan är det lov (EN GÅNG TILL). Var ju nyss, men jag tänker inte klaga.
Ännu bättre är att jag kan göra er läsar-krafs lite avundsjuka då vi har två veckors lov! Suck on that... SUCKER!

Dags att sova sömnens sovning.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0