Turn 18 och näsring.

Idag fyller ingen mindre än fina Sarah år! Arton år är inte fy skam!
Fan då, jag avskyr verkligen att fylla år sent. Menmen, nu har vi ytterliggare en artonåring i vår skara så vi hurrar vackert för henne idag!

Åkte till Kt igår och det hände inte särskilt mycket. Dock fick jag höra om massa retarderade människor och om något som kallas "fitt-kakor". Ja hörni. Fitt-kakor var det. Och tjejen som hade nämnt det hade även sagt "om man lägger sylt i dem så ser det ut som mens". Ibland undrar jag lite vad folk tänker. Hursomhelst så vet jag att fitt-kaka inte låter trevligt för fem öre. 


Denna fina bild tog jag nu för er skull. Sådär skulle jag sett ut om jag skaffade mig septum.. eller näsring om man nu vill säga det. Ingen vacker syn!

Om några dagar kommer jag vara omgiven av mina vänner här på landet. Då kommer jag förmodligen slippa denna tristess men då finns det en nackdel. Då kommer jag inte plugga som jag borde och jag har ju varit dum nog att bara sitta och göra ingenting när jag egentligen borde ha grävt ner mig i arbete. Way to go Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0