UKM - Lördagen

FOLKS!

jag ligger lite efter med bloggandet för helgen och veckan som gått känner jag.
Detta får jag ta igen lite till imorgon.

Men först ska ni få snabbrapport på UKM från lördagen.
Steg upp vid sex tiden för att fixa mig. Befann mig at Kimia's och vi gick fort som sköldpaddor mot stationen.
07:02 satt vi på tåget mot Kristianstad och UKM 2010.

Mötte upp med de andra och vi tog oss en rejäl frukostfika innan det var dags för att börja alla rehearals.
Yesyes. Vi gick ut som nummer fyra och scenen var liten och golvet var äckligt. Äckligt i den bemärkelse att det var smutsigt.

Så fortsatte dagen och vi fick god lunch, godis som stod framme i caféet hela dagen samt mackor och annat gott.
Innan föreställningen var det ganska stirrigt. Vi värmde upp, gnabbades, fotograferade, peppade och kissade.
Haha, jag var sjukt kissnödig innan vi gick in på scenen men när vi började köra så försvann det direkt.
Gick bra tyckte jag och det var mycket publik. Folk verkade tycka om det de fick se och direkt efter numret så blev vi intervjuade av konferenciern. Oväntat då vi inte hade fått någon info om det och det måste ha låtit fånigt när alla skulle svara och flåset fortfarande satt i. Mohah.

Huver som haver så kändes det som att vi representerade Elenas koreografi bra och det har varit sjukt roligt att få göra den. Det blev bra tillslut efter många slitsamma veckor!

Vet inte mer som behöver berättas. Träffade en gammal vän som jag inte sett på 5 år där också. Hon sjöng en låt som hon skrivit och vi hade gått om varandra hela dagen utan att känna igen varandra eftersom att det var så längesedan vi sågs. Roligt när vi insåg det iallafall. 

Dags att sova. Även om jag inte är trött då jag vaknade klockan 14:55 på söndagen. Har varit skönt att bara tagit det lugnt hela dagen.

SOOOV GOTTT NUU!!!

P.S Imorgon tillkommer lite bilder till detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: rebecca

är jag störd?! vad är du då kan man undra? haha

jag ska flytta till viktoriastadion :)

2010-03-22 @ 20:44:46
URL: http://rebeccasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0