Funderingar, The Wiz och onsdag.

Flipp eller flopp!

Längtar till Augusti nu. Det är nämligen då det bär av till Greece! OH YES OH YES!

Vad ska jag då skriva nu då? Kanske att mina funderingar denna dag fokuserats mycket på huruvida jag ska dansa rest of my life eller om jag ska ta tag i intensiv pluggandet igen efter gymnasiet. Isåfall blir det psykologi jag vill inrikta mig på. Men först tror jag bannemej att jag ska försöka satsa på dansen så långt det går och så får jag ta tag i mig själv senare när jag är klar. Hoho. Eller klar blir man ju faktiskt aldrig iochförsig..

Dagen har för övrigt bestått av massa chill i skolan fast ganska mycket hard work under de lektioner jag hade. Min street-lektion var dock inställd och det är boring eftersom att det är de roligaste lektionerna under veckorna. Inte haft en enda Street C-lektion sedan innan sportlovet. Blöh.. Aja på fredag ska vi ha det iallafall.
Tränade efter skolan inför UKM. Det börjar dra ihop sig och inte bara tidsmässigt utan vi börjar bli rätt tajta nu i koreografin tror jag. HAAAAAAAARRDD WORK WORK!

Slutligen tänkte jag bara skriva lite om mitt intryck av Musikal-treornas slutproduktion The Wiz. Den var verkligen bland det bättre jag har sett. Storyn var riktigt bra, sångmässigt stark på de flesta håll och bra skådespeleri. Kan ju faktiskt inte bli mycket bättre. De visade verkligen hur bra vår skola är. Då menar jag hur snabbt man utvecklas och hur bra undervisning vi får. Galet bra. Hittade ett klipp på youtube där Michael Jackson sjunger en av de låtarna jag tyckte bäst om, höh. Fågelskrämmans låt.



Ska sova nu hade jag tänkt. Om det går. Somnade framför tv'n vid åtta-tiden och vaknade halv tolv, haha. Gick upp och åt middag.. som det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0