Strålande!

I was aiming for the sky

Köpte ny jacka idag och fick sova till klockan 11, solen lyste och våren är kommen. Har haft en perfekt dag måste jag säga efter gårdagens stora failure.

Är dock jättejättejättetrött på skola redan. haha. Nej, egentligen inte det heller. Det är ju fortfarande roligt på sitt sätt. Massa roliga människor och glada lärare. Tråkigt dock att jag känner mig oinspirerad och det känns som att det inte händer särskilt mycket just nu i min utveckling. Men så kan det vara.
Repar ju inför UKM nu iallafall och det är riktigt roligt. Fick hjälp av koreografen (Elena Franzén) idag och det kommer bli ett coolt nummer tror jag. Eller snarare hemskt, för det handlar till viss del om kvinnomisshandel. wäh.

Imorgon är det sovmorgon och det ser jag mucho fram emot. snark. Jobb på eftermiddagen och det ska bli riktigt kul att träffa eleverna igen. Brukar ju gå därifrån med ett leende så jag tror nog det blir bra. Höh.

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0