Minnesvärd helg. Korean-kid likes!


Här kommer en fet leverans med news från Danneep's värld (fjantigt)!

Det händer betydligt mer just nu än vad det gjorde innan lovet. Därför är jag dålig på att uppdatera och det har inte blivit lika dagligt som jag velat tyvärr.

Så, helgen har varit riktigt awesome!
Fredagen inleddes ganska chill med utvecklings-samtal på baletten. Därefter fortsatte dagen lika chill och riktigt bra. Fick mina omdömen för terminen och blev positivt överraskad i alla ämnen förutom i naturkunskap där det stod Ig, mohahah. Fast det var för den där rapporten (som jag skrev om tidigare) som inte var inlämnad men som nu lämnats i rätta händer.
Kvällen spenderades hos Jessika med massa fruktsallad, mys och filmer! Riktigt nice fredag.

Vaknade dagen efter och whoops, insåg att jag hade somnat på en madrass när jag egentligen tänkte gå hem.
Stack vid 14-tiden till E.H för att fika med Martinsson som avtalat och det var trevligt som tusan. Solen sken, fåglar kvittrade och allt det där, SAMT att jag köpte en macka på Subway som jag inte ens orkade äta upp.
Vidare från vårt lilla meeting till firande av Michelle som blev arton. Aftonen var även den awesome gånger tusen och jag hittade en favorit-dryck som hade hemligt recept. WTF? Hur ska jag nu kunna göra den själv? WÄÄH.

Så blev det nu söndag alltså och det blev till att gå upp tidigt och dra till Kristianstad för möte och rep inför UKM. Skönt att komma ifrån Lund lite och få träffa lite nytt folk.
Min höft mår inte riktigt bra dock men sånt ordnar sig.

Tror detta måste ha varit min bästa helg på väldigt väldigt länge och jag känner mig lite fit for fight nu igen.
Imorgon blir det tillbaks till reality och allt det jobbiga men jag tror att det kan bli en bra vecka då man faktiskt är ledig på torsdag. YIHAA!

Nu ska jag ta majk eine dusch och sedan gå och söööva!
Godnatt läsare. Hoppas ni slipper en stressig morgon imorgon för sådana brukar jag vara med om alltför ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0