Last lesson.

Sitter och lyssnar på lite halv-depp musik.

Min tanke är att jag ska gå och lägga mig snart så att jag åtminstone får mina sju timmars sömn men vet att sannolikheten för att det kommer bli så är liten.


Ännu en bild från onsdagskvällen på Viggos.

Kan berätta att jag klarade ett väl godkänt på min uppdansning i balett. Blev glad eftersom att jag var alldelles skakis under hela tiden och svetten samlades i mina ögon. Saltigt som fan.
Lite knäppt att tänka sig att jag inte kunde någon balett alls innan jag kom till skolan och att jag aldrig hade sett det ens på youtube och helt plötsligt är man mitt i smeten.
Huver som haver så är det min sista jazz-teknik lektion imorgon och det kommer att bli skönt att ha det gjort. Visserligen är det en uppdansning i det nästa tisdag också men jag känner mig ganska lugn.

Nu är det dags att dra sig och göra ett tappert försök till att sova.
NATTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0