Måndag - das schkuolen.

Updates

Så har man sin måndags-håla nu igen. Sitter för tillfället och gör ingenting men ska snart ha lektion i modernt. Wääh, jag orkar inte. Vill helst bara sova slut på hela dagen men det värsta är över nu iallafall.

Nästa vecka har jag en såkallad uppdansning i balett C (prov i balett) och ja, för icke dansanta människor låter det inte så krångligt men it's nothing you want to do really..
Aja, jag vet inte vad jag ska se fram emot denna veckan. Kanske jobbet? nejdå. Förhoppningsvis bilr det fest snart igen. Gärna i Botaniska eftersom att det var längesedan vi hade något där.

Nu ska jag icke ödsla mer tid vid datorn.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0