Musik-café och Times Square.

Torn.

Så nu har ännu en skoldag gått. Måste ändå säga att jag var ovanligt peppad idag och väldigt glad.
Stannade hemma från skolan igår och behövde få vara ifred en dag. Stack dock hem till Kivik och kollade när min syrra spelade fotbollsmatch. Sjukt stolt då hon utvecklats minst lika mycket som jag känner att jag gjort med dansen senaste året.

Repade inför vårt nya nummer "Times Square" som ska visas till Sommarshowen. Kommer bli riktigt häftigt tror jag och nu har jag blivit tillsatt i en sektion som är riktigt jäkla rolig.
Meningen var att jag skulle vara med och göra par-grejer men eftersom att min mongolida hand inte ville bli hel så kunde jag ju inte det. Förväntade mig att få vara den som bär in saker på scen istället i det här numret och blev därför glader då jag faktiskt kommer få dansa. Tjihoo!
Kvällen spenderades ytterliggare på skolan då det var sista musikcaféet för i år och min ensemble uppträdde.
Det gick faktiskt bättre än tidigare när vi väl stod där uppe men var helt säker på att jag skulle svimma eller spy innan för mina nerver har aldrig varit igång så mycket förr tror jag. Klarade mig igenom det dock.

Dags att shhööövaaa nu.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0