No more bloggy groggy. Gipset är av!

Tillbaks!

Då har det varit bloggtorka på lite mer än en vecka. Länge va? Naah, inte särskilt.

Har lite små-saker att berätta.
Alla mina uppdansningar är över och inlämningarna är klara de med. Vad blev det för betyg i jazz-tekniken då?
Inte en jäkla aning faktiskt. Men det ska nog vara tillräckligt för minst minst ett G. Annars blir jag förvånad.

Har ett prov kvar i naturkunskap. Roligt.. inte särskilt. Men iochmed att jag är inställd på sommarlov har jag faktiskt för en gångs skull inte pluggat så mycket som jag kanske borde. Det går som det går.

Det var Lunda-Karneval i helgen och kan inte säga att jag själv tycker det var en höjdare. Roligt med mycket folk och att folk var fulla och glada men mycket mer än så blev det inte.
Fumlade runt inne på själva karnevals-området i dryga en timme bara och på den tiden hann jag gå gå gå, ringa samtal, titta på en liten parad och that was it. Yäh.

Roligare var det igår (läs: Tisdag) då det var skolans årliga fotbolls match. Lärare och ettor går ihop i ett lag och tvåor med treor. Vårt lag spöade skiten ur lärar-ettorna och det var en vacker syn må jag säga.

Huver som haver så börjar snart repetitionerna inför Sommarshowen 2010 på Stadsteatern i Lund och bloggandet lär bli mer intensivt under denna period då det finns mer att berätta, fler bilder att ta osv för att ni ska få en inblick i back-stage hysterin.


Känner att jag delar in detta inlägg lite konstigt men vafan. Kan iallafall berätta att gipset rök idag också.
Sex veckors plåga är över och jag kan säga att när de tog av gipset så såg min arm ut att ha ruttnat. Finfint!
De drog loss allt gammalt skinn på mig och därunder döljde sig ny hud som är len som baby-hud. Ehmmr..

Tänkte sova nu.
Natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0