Festen som innehöll ALLT!

Söndagen efter en riktigt fet fest!



Gårdagens fest var obeskrivlig.

Började med att jag cyklade till Choffsen för att fixa mig. Sarah T kom och vi stack fort som katten till stationen och vidare till Malmö.

Kom in i lokalen och det var fancy för det var en stor lokal med flera rum och en ovanvåning. Drack välkomstdrinkar och vi fick vänta ett tag på maten för Alexandra (som höll i festen) hade lyckats stänga in all maten. Dock fick vi den tillslut och gott var det.

Lekte lekar och den ena var att man skulle sätta en ballong mot någon annans röv och sen pusha med skrevet så att den small, men eftersom att det inte riktigt gick vilket mitt lag insåg snabbt så fuskade vi genom att använda naglar. Borde göras på fler fester för det var lite av en släpp-på-spärrarna-lek och alla verkade enjoy it.

Resten av gästerna anlände vid nio och det blev dans och drickande hela natten.
Dessutom hände något jag inte väntade mig men som jag är sjukt lycklig för. Träffade nämligen en riktigt söt tjej som jag hookade med. Ännu bättre var det när hon berättade att hon var adopterad för jag kände att det var lättare att connecta då eftersom att jag sällan träffar andra adoptions-barn.
Wellwell, hoppas på att träffa henne snart igen, men det lär jag göra.

Inget mer att rapportera än att jag hade världens bästa kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0