Omedvetet provokativ och youtube-folk.

Lite roligt.

Hade egentligen tänkt fokusera inlägget på en del saker jag funderat över senaste dagarna men istället tänker jag tillägna detta inlägg till modiga youtube-nördar som kollar mina blogg-inlägg, kommenterar, och ser till att ingen vet vem det är. How fun fun fun!

Jaja, jag kollar sällan min youtube då jag finner det ganska onödigt eftersom att jag bara använder den till att ladda upp mina egna videoklipp. Iallafall, så hade någon med nicket DJtorsken, kommenterat.
Det stod "Ingen läser dina jävla blogginlägg :)", och det hade kunnat stämma ganska bra om det inte vore för att jag råkar veta att denna personen endast kan ha hittat videon via min blogg. Har själv letat efter mina videobloggar på youtube förr och det är en omöjlighet om man inte vet vad man ska söka på eller hittat dem här. Så jag har ju en läsare där iallafall.
Finns folk som råkar veta vem det är, men surar inte för jag tyckte det var komiskt. Dessutom så bryr jag mig inte så mycket om hur blogg-statistiken ser ut nuförtiden eftersom att de som väljer att läsa är de personerna som vill läsa och det är till de personerna jag riktar mig mot när jag skriver (fast måste erkänna att jag fortfarande tycker det är ganska kul när det är fler som läser för då blir det roligare att skriva men aja).

NU KOMMER DET ROLIGASTE!
En annan youtube-användare som kallar sig Tjafan11 hade kommenterat en annan video.
Denna löd "ingen vill läsa din blogg jävla fitt bög kines". Egentligen är det vrickat att man kan skriva en sån sak överhuvudtaget. Tråkigt nog kan jag ju inte ta åt mig av särskilt mycket eftersom att jag inte har en fitta, inte är bög, och jag är korean, inte kines. Vill ni ha ett samlingsnamn för världens alla sned-ögda så säg/skriv asiat så blir det mindre pinsamt.
Nu hoppas jag innerligt att de här två fortsatt läsa och att alla andra som planerar att kommentera såna saker vet att jag är glad att få någon sorts respons på "mitt skrivande och mina dåliga web-cam filmer" och om jag har fått två personer att engagera sig tillräckligt för att kommentera så är det roligt. Att lyckas vara omedvetet provokativ är det bästa.

Tyckte det här var roligt och jag m.fl har fått oss ett gott skratt kan man nog säga.
Tänkte avsluta inlägget med en bild som kom upp när man googlade "fittbögkines".
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0