Från snön och vidare.

Rapporterar från snön.

Ja, det är faktiskt så att det är helt snötäckt här i Lund nu. Vem kunde ana att det skulle gå så fort och att en hård och bitter vinter skulle komma så tidigt? Inte jag iallafall..

Har inte mycket att berätta för som ni vet så kretsar ju mitt liv kring ungefär samma saker just nu. Eller ja, hela min bloggtid har det väl haft samma utgångspunkt hela tiden men det brukar hända mer än vad det gör just nu.
Min första application är iallafall klar nu och jag har tillochmed betalat min audition avgift vilket jag för en gångs skull klarade själv. Kändes bra.
Har bara ett solo att filma nu och sedan ska denna film skickas iväg till skolan. TOPPEN!

Annars betar man av skoluppgifter step by step nu. Imorgon är det en redovisning på dansomusikalhistorian om Renässansen och jag hade kunnat vara lite mer förberedd måste jag säga. Har iallafall skrivit en del och bör klara det någorlunda.

Dags att sova för annars blir det en helvetes-dag imorgon.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0